آرتا جونیآرتا جونی، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

همه ی زندگی مامان و بابا

پنج ماهگی گل پسر

1393/2/26 15:31
نویسنده : مامان فریده
2,423 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان خیلی حرفها دارم که واست بنویسم.اما نمیدونم چرا تا میام واست مطلب بزارم نمیشه.تو روز به روز داری بزرگتر میشی هر روز بهم وابسته تر.هر روز صبح که با صدای آروم تو بیدار میشم و تا نگاهت میکنم میخندی و خودتو لوس میکنی انقدرررر انرژی میگیرم که هیچ خستگی را توی تنم حس نمیکنم.

آرتای خوشگلم پارسال عید ۲ روز بود که فهمیده بودم تو فرشته آسمانی را خدا بهم عیدی داده و امسال نوروز ۹۳ در حالی که ۴ ماه ۱۲ روزت بود تو بغل مامانی سال را تحویل کردی.البته گلم از اونجایی که بعد فوت باباجونم قدمهای کوچولوی تو شازده پسر حال و هوای خونه ی مامان جون اینا را عوض کرد سال تحویل هم جمع سه نفره مامان جون و دایی هات را تنها نذاشتیم و سال را باهم نو کردیم.

عزیزکم تو روز به روز زرنگتر و بازیگوش تر میشی و من پا به پای تو بچه میشم تا باهم از این لحظه ها لذت ببریم.روزهایی که من و تو توی خونه از صبح تنهاییم  و تنها سرگرمی من تویی و تنها همبازی تو من ...

مرد کوچولوی من حالا انقدر بزرگ شدی که تا از بغل من بغل یه شخص غریبه میری بغضت میترکه و اشکای خوشگلت سرازیر میشه.

خیلی حرفا دارم واست گل پسرم که سر فرصت میام و واست مینویسم.

دوستان خوبم فعلا این چندتا عکس را در ادامه مطلب ببینید

خوووووووب....

اینجا اولیم باریه که شصت مبارک را به خوبی پیدا کرده و در دهان گذاشته و من وقتی در آشپزخانه مشغول رسیدگی به امور معوقه بودم اومدم و دیدم بععععععععععله شازده پسر شصت در دهان خوابش برده

 

در حال خوردن مولتی ویتامین بدمزه.من از ۱۵ روزگی تا ۴ ماهگی بهت قطره آد میدادم که مزه خاصی نداشت ولی بعد ۴ ماه تصمیم گرفتم مولتی ویتامین بدم که به محض گرفتن مزه اش قیافت این شکلی میشه ولی همشو تا ته میخوری

نه بابا انگار خیلی هم بد نیستخنده

مامانی بیا لبمو تمیز کنبغل

امسال عید مهمونهای زیادی داشتم از ۴ نفر گرفته تا ۳۰ نفر.آرتاجونم هم خیلی آقا بود و من تا از دستم برمیومد واسه مهمونام سنگ تموم گذاشتم.این عکسم مال یه روزیه که مهمون داشتم تو اصلا نمیخوابیدی و همش بازیگوشی میکردی و بعد رفتن مهمونا منم خسته بعد پالالای تو با تشک گذاشتم رو تخت و خودمم کنارت خوابدم.بیدار که شدم دیدم اینجوری دستاتو گرفتی و یه طرفه ولو شدیمحبت

عاشق لپ تاپ مامانیم....درسخوانولی نمیدونم چرا مامانی نمیزاره پشتش بشینممتفکر

و اما سیزده بدر امسال هم هوا سردبود و همش دودل بودیم که بریم یا نریم بالاخره با مادرجون و دایی جونا ساعت ۱۲ رفتیم ساعت ۳ برگشتیم.چادر هم زدیم که شما به شکل زیر در حال خوردن شصت در چادر خوابیدی

بعد از خوردن کبابها توسط افراد ذکر شده در بالا شما به موقع بیدار شدی خندونک و عکاسی ازت آغاز شد.اینجا بغل دایی محسن

عاشق این عکس که من با زحمت فراوان پسری را با اونهمه لباس که تنش کردم ثابت نگه داشتم که ازش عکس بگیرند.

اولین باری که شصت پات را تونستی فقط بگیری.(الان که در حال نگارش این پست هستم پسرک به راحتی هر دوشصت پاها را در دهان میگذاردتعجب)

اسم این عروسک نی نی میباشد.تابستان ۹۰ من و بابایی با با دوستانمون رفتیم ماسوله.این عروسکها را اونجا به عنوان صنایع دستی میفروختند که میون اونهمه عروسک رنگاوارنگ دختر بابایی این عروسک پسر را انتخاب کرد گفت بچمون پسرهمحبت

تلاش برای خوردن نی نیدلخور

اینم هفت سین سال ۹۳ هنر دست نیمه شبهای مامانی بعد از خواباندن پسر

لازم به ذکره که در پی بازیهای مداوم من وپسری آرتا جون صدای حیوانات را یاد گرفته...اعم از جوجه و مرغ و خروس و ببعی و گاوه و اردک و کلاغ و ...

اما از همه ی حیوانات بالا عاشق صدای جوجه هست و فقط کافیه بگی آرتا جوجه چی میگه: جیک و جیک و جیک

که گل از گل خوشگل پسر میشکفه و در حین گریه هم خندهای قشنگشو تحویل میده

عید امسال هم از اونجا که خواهان عکس با آرتا زیاد بود من در پشت دوربین ها به عنوان یک جوجه عمل کرده و جیک جیک میکردم تا عکس پسرم با خنده ی زیبایش دو صد چندان زیباتر شود
دلغک

پسندها (12)

نظرات (16)

مامان دینا
26 اردیبهشت 93 19:48
به به ارتا جون این همه کار های خوب یاد گرفته ما خبر نداشتیم خانومی کجا بودین دلمون واستون تنگ شده بود گل پسرتو از طرف من بووووووووووووووس کن
مامان فریده
پاسخ
مرسی عزیزم.دیگه بچه ها هرچی بزرگتر میشند سرماهم بیشتر بهشون گرم میشه شماهم دخمل خوشگلتو ببوس
مینا
28 اردیبهشت 93 21:14
ماشالله به این پسر ناناز خدا حفظش کنه از ظرف من ببوووووسش
مامان فریده
پاسخ
ممنون میناجوووون
مامان عاطی(مرجان)
29 اردیبهشت 93 1:11
سلام فریده جون'ماشاله آرتادیگه بزرگ شده هااااا'فکر نمی کردم الان بشینه'شصت پا بخوره'دیگه واسه خودش مردی شده مامان فریده آماده ای بریم واسش خواستگاری؟ از طرف من لپهای خوشگلشو ببوس که اینقدر گل پسره انشاله مادر و پسر رو خدا واسه هم حفظ کنه و همچنین پدر رو
مامان فریده
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی مرجان جونم اون عکس نشسته واسه ۴.۵ بودش هست.الان که ۶ ماه را رد کرده میشنه اونجا نمینشت.خواهرزاده ام نگه اش داشت سریع دستشو بر میداشت من عکس گرفتم وای یعنی من مادر شووور بشم؟؟؟ چشم عزیزم.شماهم متین گلی را ببوس.
مامانی ویانا
29 اردیبهشت 93 18:45
آرتا جون هرروز داره نازتر میشه فداش بشم فریده جون سفره هفت سینتم خیلی قشنگه معلومه که با سلیقه ای
مامان فریده
پاسخ
مرسی عزیزم.خیلی لطف داری.توهم ویانا خوشمله را که عاشقشم ببوس
*بهار*
30 اردیبهشت 93 0:26
عزیزم ماشالله چه بزرگ شده بوس محکمش کن بجای من راستی مارک جغجغه تو عکس اول فارلینه؟
مامان فریده
پاسخ
مرسی بهار جان.خیلی لطف داری.همین الانبوسش کردم.بله.تو خانوم گل هم جواب دادم.فارلینه.۲۱ هزارتومن پارسال خریدم
عاطفه
30 اردیبهشت 93 14:09
ای جانم چقده این آرتا کوچولو نازه قربون اون پاهش بشم که چجوری بادستاش گرفته.وای اون لباش که با لثه اش کشیده تو واییییییییییییی کلا خوردنیه یه بوس گنده از طرف من اون لپای نازشو بکن
مامان فریده
پاسخ
مرسی عاطفه جونم.خیلی لطف داری عزیزم.توهم تند تند از آراد خوشگله عکس بزلر دلمون واسش تنگ میشه.
سمیه
30 اردیبهشت 93 20:17
آخیش بالاخره موفق شدم وای خدا این پسر چه عشقی شده آدم دل میخواد درسته بخورتش تروخدا عکسای جدیدترشو زودتر بذار من دیگه تحمل ندارم
مامان فریده
پاسخ
مرسی سمیه جونم.تصمیم دارم زود زود عکسهای قبلی را بزارم راستش خودمم خسته شدم همش وبلاگش از خودش عقب تره.
مامان خانومی
31 اردیبهشت 93 11:57
وااااااااااای فریده جون ارتا رو عوض من ببوس خییییییییلی ناز شده. سفره هفت سینتون هم خیلی قشنگ شده دستت درد نکنه.
مامان فریده
پاسخ
مرسی عزیزم.شماهم امیرعلی جون را ببوس
مامی مرصاد
31 اردیبهشت 93 17:02
سلام سلام به به ارتاخوشگله و خوردنی ماشالله چه ناز خوابیده فریده جان اصلا نگران پاخوردنش نباش یه مدتی اینجوریه بعد یادش میره چون مرصاد هم پاشومیخورد الان دیگه کلا یادش رفته مرحبا به مامان باسلیقه سفره هفت سین خوشگل شده ارتاجونموببوسسسسسسس
مامان فریده
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی مامان مهربون نه بابا نگران پا خوردن نیستم آرتا به شدت علاقه به مکیدن شصت دستش داره .ایشالله که زودتر از سرش بیفته. شماهم مرصاد جونو ببوس
الهام مامان علیرضا
1 خرداد 93 8:23
مولتی ویتامین خوردن که ناراحتی نداره خاله جون خیلی هم خوبه تازه قوی هم میشی بخور نوش جونت عزیزم م م م ماشاله دیگه داری مردی میشی گلم
مامان فریده
پاسخ
نمیدونم چرا هر کاری میکنم بازم مزشو دوست ندارم خاله جون.مامانم شعر میخونه سرم گرم میشه یهو میبینم ای دل غافل کلی مولتی ویتامین خوردم مرسی خاله جون
مامان سمیه
4 خرداد 93 1:16
وای اون عکس پست ثابتت محشره کلی باهاش کیف کردم
مامان فریده
پاسخ
مرسی سمیه جوووووونم
مامانی اریان
5 خرداد 93 15:40
عزیزم ممنون که به وب من سر زدی ارتا جونو از طرف من ببوس زود زود مطلب بزا منتظریم مرسی عززیزم.اگه آرتا جون بزاره حتما
m0zhde
5 خرداد 93 16:09
nini nazeto khoda negah dare kheyli naze مرسی عزززیزم.
مامان اریان
7 خرداد 93 1:25
خیلی ناز میخوابه ارتا جون فک کنم همیشه موقع خواب دستش تو دهنشه نه؟خیلی نازه واقعا دوست داشتنی و تو دل برو
مامان فریده
پاسخ
مرسی عززیزم.بله متاسفانه تا شصت نخوره نمیخوابه
مامان نیم وجبی
7 خرداد 93 11:21
به به سلام فریده خانوم...ماشاالله آرتا خان چه بزرگ شده...یعنی چی که بچه تو و سمیه عاشق لخت بودنن ...نمیگین اینجا دختر و مامان دخترا رفت و آمد میکنن...یه کم مراعات کنین....کی بشه جوجه منم بشینه....هنوز که 2.5ماهشه..ولی می خنده و اقوووو اقوووو میکنه....ببخشید من دیر به دیر میام نت...
مامان فریده
پاسخ
سلام زیبااااااجون.مرسی عزززیزم.خوب پسمل منو سمیه میخوان هیکل پهلوونیشونو نشون بدنددخملهای شما چشماشونو درویش کنند ای وای دو ماه نیم شده دختر خوشگلت...ماشالله نمیبخشیمت از اینکه دیر به دیر میای نت
مامانی اریان
12 خرداد 93 0:05
بیاین دیگه